Жол картасы аясында «Оқуға құштар мектеп» жобасы » «N67 негiзгi орта мектеп» КММ
Қабылдау бөлімі :
+7(723) 43-13-32
Есепші бөлімі:
+7(723) 43-13-32
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Жол картасы аясында «Оқуға құштар мектеп» жобасы
17
октябрь
2024

Жол картасы аясында «Оқуға құштар мектеп» жобасы

2021-2025 жылдарға арналған мектеп кітапханаларын дамытудың Жол картасы аясында «Оқуға құштар мектеп» жобасының жоспары. №67 кітапханасы 2024-2025 оқу жылы
Мақсаты:
- мектеп оқушыларының әдеби кітап оқуға қызықтыру, оқушылардың сөздік қорын молайту:
- кітап оқу арқылы ұстамдылыққа, өзін-өзі тәрбиелеуге, ұқыптылыққа, адам еңбегін бағалауға тәрбиелеу
Міндеттері:
кітап оқу арқылы алғыр ойлауға үйрету;
алған білімдерін тереңдету;
Күтілетін нәтиже:
Әр адамның өмірінде, қоғамда кітаптың маңызы зор. Кітап болашақты өткен өмірімен байланыстырады. Кітаппен жұмыс жасау арқылы оқушының білім сапасы көтеріледі.
1. Акция іс-шараларын БАҚ-та кеңінен жариялау
2. Мектеп кітапханасына әртүрлі жастағы оқырмандар тартылады, кітап оқу ұйымдастырылады.
3. Әр оқырман өзінің оқыған кітабын жарнамалайды.
4. Әлеуметтік желілердегі парақшаларға қашықтықтан жасалған үздік тәжірибелік бинероликтер жолдау
5. Оқыған кітабы бойынша кейіпкерлерінің суретін салу, шағын әңгіме жазу, кітапты жарнамалау
Жасалатын жұмыстың мазмұны:
1. Ата-аналармен, кітапханамен байланыс жасау;
2. Кітапханаға келіп түскен көркем әдебиттерді витруалды көрмемен онлайн арқылы ұйымдастырылып таныстыру;
3. «Оқуға құштар мектеп»жобасының ережелерімен таныстыру;
4. Әр оқушының жас ерекшелігін ескеріп, сондай-ақ талғамына қарай көркем әдебиеттерді таңдап ұсыну;
5. Өз қалауынша оқыған кітаптарының есебін дәптерге жазбалай жүргізу, сөзжұмбақтар шешу, сонымен қатар фото, шағын ұсыныс видеолармен бөлісу;
Әдеби кітап оқи отырып:
 Шапшаң мәнерлеп оқуды меңгереді;
 Оқығанды көз алдына елестете алу қабілеті артады;
Жобаның негізгі бағыты «Мектеп- Мұғалім-Бала-Отбасы» желілік өзара әрекетін ұйымдастыру

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив