Жылдық есеп 2020-2021 оқу жылы » «N67 негiзгi орта мектеп» КММ
Қабылдау бөлімі :
+7(723) 43-13-32
Есепші бөлімі:
+7(723) 43-13-32
Нашар көрушілер
нұсқасы
30
июнь
2021

Жылдық есеп 2020-2021 оқу жылы

2021-2022 оқу жылының І жартыжылдық қорытындысы.

Жаңа оқу жылының міндеттері.


Өткен оқу жылында мектептің педагогикалық ұжымы Ел басы Н.Ә.Назарбаевтың  «Қазақстан-2050» Стратегиясы жолдауын, «Білім туралы» Заңды, Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңын, «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейін білім беруді дамыту тұжырымдамасын», ҚР Білім және Ғылым Министрлігінің, Шымкент қаласының білім басқармасының білім сапасын дамыту туралы шешімдері мен бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа ала отырып, 2021-2022 оқу жылына арналған мектепішілік жоспарын белгілеп, мектеп жасындағы балаларды оқумен толық қамтамасыз етуде, оқушылардың бос уақыттарын есепке алып, пәндік және басқа да үйірме, секцияларға тартуда, сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу-тәрбие жұмыстарын үздіксіз жүргізіп, оқушыларды мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының барлық түрлерімен қамтуда нысаналы жұмыстар атқарды. 


2021-2022 оқу жылындағы педагогтардың сапалық құрамы.


Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы №77 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарына» сәйкес білім беру ұйымының штаттық кестесі бойынша;


Лауазым

Штаттық бірлік

1

Директор

1

2

Шаруа қожалығы бойынша орынбасар

1

3

Оқу –ісі жөніндегі орынбасарлары

1

4

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары

1

5

Әлеуметтік педагог

1

6

Педагог -психолог

1

7

Кітапханашы

1

8

Іс жүргізуші

1

9

Тәлімгер

1

10

Инженер- жабдықтаушы

0,5

11

Зертханашы

0,5

12

Ұзартылған күн тобы

2











Олардың ішінде педагог қызметкерлер:


Оқу жылы

Мұғалімдер саны

Білімі

Маман емес

Жоғары

Орта

2019-2020

35

35

0

-

2020-2021

35

35

0

-

2021-2022

32

32

0

-


Директор және орынбасарларының А.Ж.Т. 

Туылған күні, айы, жылы

Лауазымдық міндеті 

Білімі, мамандығы (дипломына сәйкес) біліктілік санаты

Пед. өтілі

1

Мырзабаева Ханзура Бекжановна


25.12.1975ж.


Директор 

 Қ.А.Иассауй атындағы қалықаралық қазақ түрік университеті 1996ж

Педагог-зерттеуші

25ж.

2

Көлбай Айзада Досыбайқызы

04.05.1964ж.

Мектеп директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 

Қ.А.Иассауй атындағы қалықаралық қазақ түрік университеті 1994ж

Педагог-зерттеуші

34ж.

3

Бекеулов Бейбіт Мырзаханович

09.05.1987ж.

Мектеп директорының  тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Қазақ –Араб университеті 2008ж

Педагог-сарапшы

12ж.



2021-2022 оқу жылын аяқтаған оқушылар туралы мәлімет.

            Шымкент қаласы Еңбекші  ауданы  №67 негізгі орта мектепте  білім алушылар  2   ауысымда оқыды.

Соңғы үш жылда оқушылар қозғалысы стастистикалық форма негізінде төмендегі кестеде көрсетілген.

Оқушы саны

Оқу жылы 

Оқушы саны 

Сынып комплектісі

1-4 сынып

5-9 сынып 


2019-2020

192

16

8

8


2020-2021

209

16

8

8


2021-2022


225

17

8

9










Сынып комплектісі бойынша саны


Сыныптар

2021-2022

Мектепалды даярлық

2

1

2

2

2

3

2

4

2

5

2

6

2

7

2

8

2

9

1

Барлығы

19



Педагогикалық кадрлардың аттестаттауы

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы №83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы 2018 жылғы 12 сәуірдегі  № 152 бұйрығына сай  төмендегі педагог қызметкерлерді  біліктілік санатының талаптарына сәйкес  деп танылып,педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші біліктілік санаттары берілді.




Мұғалімдердің біліктілік санатын   көтеру туралы мәлімет.


2020-2021 оқу жылы

2021-2022

Барлығы

Педагог-зерттешуі

Педагог-сарапшы

Педагог-модератор

Барлығы

Педагог-зерттешуі

Педагог-сарапшы

Педагог-модератор

29

6

13

9

1


1
































2021-2022 оқу жылындағы әдістемелік кеңесінің жұмыс жоспары 2020-2021 оқу жылының талдау негізінде құрылған, жаңа оқу жылының тұжымдарымы мен ұстанымдарын есепке ала отырып, мектеп жұмысының кешендік жоспарына сәйкес жүргізілді. 
 
 

Әдістемелік кеңес жұмысының  жылдық жоспарын  сараптай келе жалпы мектеп педагогтардың жалпы саны-32, оның ішінде жоғары білімдісі – 32, . Педагог кадрлардың потенциалы – 100 %.
 
 


Мектептегі 4 әдістемелік бірлестіктер жұмыс атқарады. Әр бірлестіктің сапалық 

құрамына талдау жүргізу нәтижесінде:
 
 


Р/с


Әдістемелік бірлестіктің атауы

Санаттары

Сапалық құрамы

жоғ

Пед.

зерт

І

Пед.

сарап

ІІ

Пед.

модер

санат/з

1

Гуманитарлық пәндер  бірлестігі

3

4

1

2

3

3

1

100%

2

Жаратылыстану пәні бірлестігі

1

1

1

3

2

2

-

100%

3

Бастауыш сыныптар 

-

1

3

4

7

2

-

100%

4

Эстетикалық бірлестік

-

-

-

4

4

2

-

100%

 Әдістемелік кеңестің жұмысын талдауда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығымен бекітілген негізгі әдістемелік жұмысқа қойылатын талаптарына сәйкес төмендегі бағыттар бойынша сарапталды:
 1. Ақпараттандыру ( әдістемелік педагогикалық мәліметтер жүйесін құру) 
 2. Диагностикалық – болжамдаушылық ( мониторинг жүргізу) 
 3. Қамтушылқ бағыт ( мемлекеттік стандартты меңгеру, оқу -тәрбие үрдісіне қажетті материалдармен қамту) 
 4. Жаңашылдық және эксперементтік бағыт (эксперементтік –тәжірибе, авторлық бағдарламалар т.б. 
 5. Пән бойынша білім стандартының орындалуы мен білім сапасы 
 6. Әдістемелік айлық пен апталықтар, семинар, дөңгелек үстел, педагогикалық оқулар т.б. 
 7. Іс құжаттармен жұмыс 
 8. Пәнді оқыту үдерісінің нәтижесін талдау;
 9. Оқу әдістемелік құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындайды және жариялау;
 10. Оқушылардың ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселесі;
 11. Оқу лабараториялық базаны жетілдіру бойынша көрнекі –құралдар көрмелер, стендттер ұйымдастыру; 
 12. Жас мамандарға әдістемелік көмек ұйымдастыру;
 13. Оқу кабинеттерінің жабдықталуы
 14. Педагогтардың пән бойынша өткізілетін білім сайыстары, олимпиада, байқауларға қатысуды ұйымдастыру;
 15. Мұғалімдердің кәсіби біліктілік деңгейін көтеру, пәнді оқыту әдістемесі бойынша тәжірибе алмасады. 
 Әдістемелік бірлестік жұмыс жоспарлары жоғарыда аталған бағыттарға сәйкес жүргізілу деңгейіне тоқталсақ: 
 Көрсетілген бағыттарға сәйкес № 1,3, барлық пән бірлестіктерінде жұмыстары толығымен қамтылған. 
 Әдістемелік бірлестіктерде №2 бағытындағы жұмыс нақтырақ айтқанда диагностикалық болжамдылық және мониторинг жүргізуі тоқсандық білім сапасына, сынамалау тесттердің көрсеткішіне өзіндік талдау жұмыстары төмен. Бірлестікте мониторингтің функцияларын жүзеге асыру алгоритімі бойынша тек мәлімет жинаумен шектеледі. Мониторинг алгоритімі бойынша 
 - Мониторингқа мақсат қою
 - Мәліметтерді өндеу, талдау, бағалау;
 - Қорытынды нәтижесін шығару;
 - Шешім қабылдау жұмысы жүргізілмеген. 
 №5 бағытында пәндердің оқытылуы мен білім сапасына келетін болсақ 2020-2021 оқу жылының І жартыжылдық  қорытындысы



                  2020-2021оқу жылындағы  оқушылардың ұлттық құрамасы


Барлық оқушы  

Қазақтар  

Орыстар  

Өзбектер  

Грузин

Күрділер 

Тәжік 

Татарлар 

Азербайжан 

басқалар

213

185

2

2

1

16

2

0

5

0



Мектеп  бойынша  үлгерімі мен білім сапасы


Оқу жылы

Оқушы саны

Білім сапасы %

Үлгерімі

2019-2020

192

58,8

100

2020-2021

209

62,3

100

       2021-2022


213

57

100







№ 67 негізгі  орта мектебінің 2020-2021 оқу жылындағы  үлгерім көрсеткіші туралы мәлімет

к/с

сыныбы


барлығы

үздік

екпінді

орташа

сапасы %

Үлгерімі%

1

1


25






2

2


27

8

8

11

59,2

100

3

3


28

7

13

8

71,4

100

4

4


22

6

8

8

63,6

100

барлығы

1-4 сыныптар


102/77

21

29

27

64,9

100

5

5


31

6

10

15

51,6

100

6

6


25

5

10

10

60

100

7

7


23

4

10

9

60,8

100

8

8


17

2

8

7

58,8

100

9

9


15

4

7

4

73,3

100

барлығы

5-9 сыныптар


111

21

45

45

59,4

100

10

10 сынып

ЖМБ









ҚГБ









жалпы







11

11 сынып

ЖМБ









ҚГБ









жалпы







барлығы

10-11 сыныптар








барлығы



213/188

42

74

72

62

100




Тәрбие жұмысының   2020-2021 оқу жылының   есебі.

     Мектебімізде жалпы 16 сынып бар. 2020-2021 оқу жылында жыл басында сынып оқушыларын адалдыққа, еңбекке, өз Отанын құрметтеуге тәрбиелеу, жан-жақты, мол сауатты, мәдениетті жеке тұлға тәрбиелеу мақсатында тәрбие жұмысы 8 бағыт бойынша жасалып бекіттірілді. Жоспарланған жұмыстар уақытылы өткізілді. Атап айтсам:

I. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 

      Мақсаты:Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты;тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру. 

1.Білім күніне арналған . «Абай Құнанбаевқа 175 жыл» тақырыбында онлайын түрінде тәрбие сағаттарын өткізді.

17 қырқүйек күні біріңғай жалпы республикалық ата-аналар жиналысын өткіздік.

Тақырыбы: Қашықтықтан оқыту кезінде балаға қалай көмектесуге болады?тақырыбында ұйымдастырылды.

Отбасы күніне орай «Отбасы бақыт мекені» атты іс-шара онлайн түрінде ұйымдастырдық 1-9 сынып оқушылар арасында.

II. Рухани-адамгершілік тәрбие

     Мақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтармен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.

   11 қазан- Қарттар күні «Қарттарым асыл қазынам» «Ұстазым-ұлағатты есім» онлайн фарматта құтықтаулар жүргіздік. 

  Алтын күз мерекесіне орай 1-4 сынып оқушыларына онлайн түрінде көрмелер ұйымдастырдық.

   5-14 қараша күндер арасында «Қазақстан балалары-күзгі интерактив» күзгі демалыс кезіндегі балалардың демалысын ұйымдастыру бойынша іс-шаралар жүргіздік.

   5 қараша күні 5 сыныптардың қатйсуымен «Асар» челленджін ұйымдастырдық.

   6 қараша «Мен оқыған бір кітап» тақырыбында челленджін ұйымдастырдық.

   7 қараша күні  «Мен таңдаған мамандық» тақырыбында эссе, өлең шумақтарын және түсіндірме жұмыстарын 9 сынып оқушыларымен мектеп психологы Сагиндикова Райхан жүргізді.

   8 қараша күні «Туған елім Қазақстан» тақырыбында мәнерлеп оқу сайысын онлайн түрінде Ажимуратова Мадина мен Үсен Айнур апайларымыз өтлкізді.

   10 қараша күні «Күз аруы» 5-8 сыныптар арасында онлайн түрде сайыс болып өтті.

   11 қараша күні «Пайдалы ойындар» робототехника бойынша мектебіміздің информатика пәні мұғалімі Молдабаева Гулмира апайдың ұйымдастыруымен онлайн мастер класс тренингтерін ұйымдастырды.

   12 қараша күні «Алтын күз» сүйіспеншілік тақырыбында 2-6 сынып оқушыларының арасында онлайн іс-шара өткізді. Аталған іс-шаралардың барлығын фейзбук парақшасында жариаланды. 

   18 қараша күні кітапханашы Р.Самбаталиеваның ұйымдастыруымен 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күніне арналған «Көңілдің алып пернесі» тақырыбында онлайн шығарма өлеңдер байқауын ұйымдастырды.

  24 қараша күні Тұңғыш Президент күні мерекесіне орай 1-желтоқсан «Елтарихы үшін елеулі күн» тақырыбында 1-2 сынып оқушылары тәрбие сағатын өткізді.

   30 қараша күні 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күні мерекесіне орай «Әлем таныған елбасы» тақырыбында 5 сынып оқушылары тәрбие сағатын өтті.

   30 қараша күні 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күні мерекесіне орай «Рухани жаңғыру»бағдарлама аясында  «Менің туған өлкем,өркендеумен табыс» серпіні онлайн марафоны 9 сыныптар арасында өткізілді.

   10 желтолқсан күні 4 А-сынып оқушыларының «Бабаларым аңсаған Тәуелсіздік» тақырыбында жасалған іс-шара өткізілді.

   10 желтолқсан күні педагог-психолог Р.Сағындықоваға тәлімгер М.Мырзабаева қыздар жиналысының жетекшісі Молдабаева Гулмираның ұйымдастыруымен «Қыз тәрбиесі ұлт тәрбиесі»тақырыбында ұйымдастырылды.

   13 желтоқсан 6 Ә-сынып оқушылары «Тәуелсіздік тұғырым» тақырыбында ашық тәрбие сағатын өткізді.

  14 желтоқсан 9 сынып оқушылары «Тәуелсіздік тұғырым» тақырыбында ашық тәрбие сағатын өткізді.

   14 жделтоқсан күні 16 желтоқсан Тәуелсіздік күніне орай 2-5 сынып Республикалық біріңғай «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының құрамына мүшелікке кіре отырып Ант қабылдау салтанатты жиын өткізілді.

   16 желтоқсан күні даярлық тобының 16 желтоқсан Тәуелсіздік мерекесіне арналған «Тәуелсіздік тұғыры биік»тақырыбында тәрбие сағатын өткізді. 

   19 желтоқсан күні мектеп педагог-психолог Р.Сағындықова Балалаларға қарасты зорлық-зомблық мәселесіне қоғамның назарын аудару, балаларға қатыгездікпен қарауға теріс көз қарасты қалыптастыру мақсатында ата-аналарға «Зорлық –зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында презентация жариялап түсіндірме жұмыстарын жүргізді.

   29 желтоқсан  сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі жастардың арасында парасаттылық идеологиясын насихаттау және терең білімнің маңыздылығын түсіндіру мақсатында тұрақты түрде «Адалдық сағаты» республикалық акциясы өткізілді. Кезекті адалдық сағаты қазіргі қазақ әдебиетінің негізін құраушы, ақын және жазушы, қоғам қайраткері Сәкен Сейфулинге арналды.


Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы

   2020-2021 оқу жылында Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы және «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмысының жылдық жоспары түзіліп бекітілді. 1 қыркүйек- Білім күніне арналған «Алғашқы қоңырау» салтанатты жиыны ZOOM бағдарламасы арқылы  өтілді. Жиыннан соң барлық сыныптарда «Абай Құнанбаевқа 175 жыл» тақырыбында онлайн түрінде тәрбие  сағаттарын   өткізді. 16 сынып топтамасы құрылып,16сыныптың Ұлан басшылары сайланды. 

    Топтардың барлығы жыл көлемінде жоспар бойынша жұмыс атқарды. 

    Қазан айында 1 қазан – Қарттар күніне орай және «Мұғалімдер күні» мерекесіне орай сыныптарға бөлінген ҰОС және тыл ардагерлері, Ауған соғысы мен зейнеткер ұстаз ардагерлерді құттықтап, сый-сыяпаттарын табыстады. «Отбасы бақыт мекені!» тақырыбында іс-шара онлайн түрінде ұйымдастырдық.  

    Алтын күз мерекесіне орай 1-4 сыныптар арасында онлайн көрме, 5-9 сынып оқушылары арасында «Күз аруы» байқауын онлайн түрде  ұйымдастырылды. 

Желтоқсан айында«Тұңғыш Президент» күні мерекесіне орай және Тәуелсіздік күніне орай «Тәуелсіздік теңдесі жоқ тұғырым» тақырыбында сыныптан тыс мерекелік іс-шаралар онлайн форматта өтткіздік.16 желтоқсан Тәуелсіздік күніне орай республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» ұйымының «Жас Ұлан» қатарына-32 оқушы, «Жас қыран» қатарына - 23 оқушы мүшелікке қабылданды.  

   «Асыл мұра» Әженің ақылы атты тәрбие сағатын 1 а сыныптар өткізді. Отбасылық таланттар тақырыбында тәрбие сағатын 2а сыныптар өткізді. Жыр алыбы Жамбыл кітапханашы Самбаталиева Райхан апай 5а сыныптар мен іс-шара өткізді. Ерте жүктіліктің алдын алу мен қыздар гигенасы тақырыбында 14 поликлика мамандары мен мектеп психологы мен кездесу ұйымдыстырды.Әлім жеттілік пен қылмыстың алдын алу бойынша  Ұл тәрбиесі- ұлт тәрбиесі тақырыбында Ұлдар жиналысы  өткізілді Мектебімізде 1-наурыз Алғыс айту күніне орай іс-шаралар өткізілді.

Жылы лебіз жан тебрентер» тақырыбында  1-4 сыныптар офлайн форматында іс-шара өткізілді. «Құшағын ашқан бәріне, туған жер саған мың алғыс» тақырыбында 5-9 сыныптар офлайын форматта сынып сағаттар өткізілді. Көркем еңбек пәні мұғалімі Х Мырзахметова «Шыныйы жүректегі алғыс» тақырыбында көрме ұйымдастырды. Кітапханашы  Р Самбаталиева «Алғыс білдіру-ең асыл сөз» атты кітап көрмесін ұйымдастырды. Өзін-өзітану пәні мұғалімі Г Айнабек «Жүректен жүрекке» тақырыбында қайырымдылық акциясын ұйымдастырды. Аға тәлімгер М.Мырзабаева «Кімге алғыс айтар едің»тақырыбында пікір талас ұйымдастырылды. «Ұстаздарға мың алғыс» тақырыбында онлайн фарматында Б.Бекеулов пен М.Мырзабаева ұйымдастырды. 

     Наурыз мейрамына қарсы сынып сағаттары  «Ұлттық ойын –ұлт қазынасы» тақырыбында Қазақты ұлттық ойындарының бірі асық ату ойыны бойынша 8 сынып оқушылары мен денешынықтыру пәні бойынша Н. Арыстанов ұйымдастырды. «Ұлы күні ұлыстың басы болсын ырыстың тақырыбында 1а сынып оқушылары мекрекелік іс-шара ұйымдастырды сынып жетекшісі Ж. Торекулова апайымыз ұйымдастырды. «Наурызым-құтты болсын берекем» тақырыбында Ашық тәрбие сағаттарын 1-4 сыныптар ұйымдастырып өткізді. «Қош келдің әз Наурыз» тақырыбында сынып сағаттары 5-9 сыныптар арасында ұйымдастырылып өткізілді. «Наурыз қоржын» Ұлттық нақыштағы кәде сыйлар ашық хаттар сыйлау бойынша технология пәні мұғалімі К. Мырзахметова 7ә сынып оқушылары мен ұйымдастырды. «Қазақ халқы ертегілерімен батырлар жырынан сахналық көріністер қойылу тақырыбында қазақ тілі пәні мұғәлімі А.Үсен апайымыз 7а сынып пен ұйымдастырып өткізді. «Bookdating: кітап оқу арқылы өз болашағыңды жаса» жобасы аясында «Әжемнің ертегісі» тақырыбында кітапханашы Р.Самбаталиева апайымыз отбасылық кітап оқу акциясын ұйымдастырды. «Атадан өсиет-анадан қасиет» (тыйым сөздердің мағнасы) Зияткерлік ойындарды 8 сыныптар мен М.Ажимуратова апайымыз ұйымдастырып өткізді. «Әр сыныптан бір ағаш» тақырыбында ағаш отырғызу челенджін Сынып жетекшілер ұйымдастырды. «Жеті атаңды білесіңбе» тақырыбында зияткерлік ойындарды  Аға тәлімгер М.Мырзабаева ұйымдастырды.

Рейд нәтижесі бойыншы әр бір сынып жетекші оқушылардың үйіне барып акт пен балалардың оқып жатқандығы туралы суретке түсіріп ата анамен байланыс жасап өткізіп отырды. 12 сәуір күні Табиғат тамашасы тақырыбында бастауыш сынып оқушылары арасында сурет байқауы өткізілді. Мектебімізде өзін өзі басқару органдарын дамыту тұжырымдамасын негізге ала отырып,жоғарғы сынып оқушыларымен мектеп президенті мен парламентін сайлау өткізілді. Сайлау нәтижесінде 7а сынып оқушысы Томанова Әсем жеңіске жетіп мектеп президенті атанды. 

    Фракция мүшелеріде сайланды. 7 мамыр отан қорғаушылар күніне орай мектебіміздің 7ә сынып оқушылары Ұлы Отан Соғысы ардагерлеріне арналған «Мәңгілік алау» ескерткішіне саяхат ұйымдастырылды. 15 мамыр Халхаралық отбасы күні мерекесіне орай  5сынып оқушылары мен «Менің отбасым» «Мен отбасымды мақтан тұтамын» тақырыбында шығарма жазылып тренинктер өткізілді. 22 мамыр күні жалпы ата-аналар жиналысы өтікзілді мұнда күн тәртібінде қаралған мәселелер  Жазғы мектептің ұйымдастырылуы 2020-2021 оқу жылындағы оқушылардың жетістіктері атап айытылды. 25 мамыр 2021 жыл санитарлық талаптар сақтала отырып, Соңғы қоңырау салтанатты жиыны өткізілді.



 Педагог – психологтың жылдық жұмысының талдауы

Педагог-психолог  Сагиндикова Райхан

     Психодиагностикалық жұмыс  нәтижесі.

10.09.2020-29.09.2020ж аралығында даярлық тобының,әлеуметті психологиялық деңгейін анықтау арналған сауалнама жүргізілді.

0 «А» даярляқ тобында жаңа оқу жылында барлығы 39 оқушы

Сауалнама қорытындысы бойынша келесі нәтижені көре аламыз:

● 63% оқушыларының әлеуметті психологиялық деңгейі жоғары.

● 37% оқушыларының әлеуметті психологиялық деңгейі орташа.

2020 жылдың 10 қыркүйегінде -1 “А”, 1 «Ә», 1 «»б» сынып оқушыларының мектепке деген эмоциалдық көңіл күйін анықтаудағы, баланың мектепке бейімделуін анықтау мақсатында К.Йерасектің әдістемесі блойынша зерттеу жұмыстары жүргізілді.

 Әдістеме барысында балалар өздерін еркін, ашық ұстай білді. Әр баламен жеке зерттеу жұмысы жүргізілді.

Бірінші сынып оқушыларының бейімделу деңгейін анықтауға арналған келесі әдістемелер жүргізілді:

1.Люшер әдістемесі

2.Оқушыларға арналған сауалнама;

3.Бірінші сынып оқушыларының мотивация деңгейін қалыптасуы;

4. Социометрия

Барлық әдістемелірдің нәтижесі бойынша, бірінші сынып оқушыларының мектепке деген бейімделу деңгейін анықталды:

● 61 % оқушыларының бейімделу деңгейі жоғары;

● 22% оқушыларының бейімделу деңгейі орташа;

● 17% оқушыларының бейімделу деңгейі төмен;

сақтау, қабылдау, зейіні, ойлауы өте жақсы, қиялы, ұшқыр ойы, логикалық ойлауы, сөздерді құрастыруы да өте жақсы дамыған.1-4 сынып оқушыларымен «Үй, адам, ағаш» психологиялық әдістемесі жүргізіліп, әр оқушыға жеке психологиялық талдау жұмысы жүргізілді.Сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының таным процесстері зерттеліп анықтау жұмыстары жүргізілді.

Осы орайда 1-4сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейі 11 критерий бойынша анықталды, нәтижесінде оқушылардың тәрбие денгейі үлгерімнен 6 пайызға жоғары.
 Ерекше назардағы оқушының темперамент типі анықталып, жеке 1 оқушыға мінездеме берілді және оқушымен «Мен және менің достарым» тақырыбында сауалнама жүргізіліп, нәтижесінде оқушының өз ортасында сыныптас достарымен жақсы қарым-қатынаста екендігі анықталды. 

2) 2 «а», « ә» сынып оқушыларының бейімделуі 2 «ә» сынып –жоғары,2 «а» сынып жақсы. 2 «а» сыныбының бір оқушысы   үйде оқытылады.А психологиялық жағдайы қалыпты.2 «ә» сыныбында  қиын оқушы анықталды..А мен жеке жұмыстар жүргізілді.Анасына жеке кеңестер берілді. 2-сыныптардан оқу мотивациясына «Менің оқуға деген көзқарасым», «Өмірде жоқ жануар», «Қисық айна» тесттері алынады.


 3) 3 «а», «ә», «б» сынып-18 оқушы бар. «Менің отбасым», «Жаңбыр астындағы адам»,тест тапсырмалары алынды. Сыныптың психологиялық ахуалы қалыпты.Сынып жетекшімен қарым-қатынасы өте жоғары деңгейді көрсетіп тұр.

   Осы  3 «а» және 3 «ә» сынып оқушыларын дарындылығын анықтап 5 оқушыныы сынып жетекшісіне ұсыныс жасай отырып, республикалық байқауға қатыстырылды.Оқушылар жүлделі орындарға ие болды.

12.01.2020 тест Керн-Йерасек тің әдістемесі  1 сыныптардан зерттеу  жұмыстары алынды.Нәтижесі:
 ● 86% оқушыларының бейімделуі,оқу мотвациясы деңгейі жоғары.

● 9% оқушыларының бейімделуі,оқу мотвациясы деңгейі орташа.

  • 5% оқушылардың бейімделуі,оқу мотвациясы төмен

18.12.2020 ж 4 «а» сынып оқушыларында, баланың ақыл- ой анықтауда Гуденаф Харристің тесті жүргізілді.

Қорытынды: оқушылардың агрессия деңгейі –қалыпты, эмоционалдық жағдайы тұрақты. Орта көрсеткіш көрсеткен оқушылармен жеке сұқбат жүргізіліп, ата-аналарына, сынып жетекшілеріне ескертілді.











































2020-2021 оқу жылындағы әлеуметтік педагог Мейірбекова Айгерімнің  атқарған жұмыстарының жылдық есебі.


 Мектепте тамыз айының ___ жұлдызында бекітілген өндірістік бұйрыққа    сай, мектептің  әдістемелік бірлестік отырысында қаралып,бекітілген әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары бойынша атқарылған жұмыстар бойынша жылдық есебі.

  1. «Мектепке жол» акция барысында 2020 жылы тамыз айында 89 балаға жалпыға бірдей білім беру қорынан әр бір балаға 30 мың теңгеден қаржылай  көмек берілді.
  2. Жазғы сауықтыру лагеріне мектептің әлеуметтік картасына сүйеніп,ата -аталардың өтініш жазу тарапынан 20 оқушы қала сыртындағы  жазғы сауықтыру лагерлерінде жазғы демалыстарын өткізіп келді.
    1. Міндетті білім қоры есебінен қаржылай көмек (30000 тенге)


р\с

Міндетті білім қоры есебінен қаржылай көмек (30000 тенге)

Қорғаншылықта

АСП-ге тайындалған ата-ананың балалары 

Жартылай жетім

Көп балалы

Аз қамтылған

1

89

2

62

2

15

8

2.1.»Үшбұлақ» лагеріне 7 бала барды.


р\с

Жазғы сауықтыру лагерлеріне Міндетті білім қоры есебінен

Қорғаншылықта

Жартылай жетім

Көп балалы

Аз қамтылған

1

7

-


5

2


2.»Ерке» лагеріне  8 бала барды.


р\с

Жазғы сауықтыру лагерлеріне Міндетті білім қоры есебінен

Қорғаншылықта

Жартылай жетім

Көп балалы

Аз қамтылған

1

8


1

5

2


  1. «Арман»  лагеріне  5 бала барды

р\с

Жазғы сауықтыру лагерлеріне Міндетті білім қоры есебінен

Қорғаншылықта

Жартылай жетім

Көп балалы

Аз қамтылған

1

5

-


3

2


2. «Міндетті білім қоры»  есебінен 2020 жылдың  2 наурызынан бастап қалалық білім басқармасы бекіткен тәртіптемеге сәйкес,   100 оқушы саны болып бекітіліп ыстық тамақпен қамтылса ,   2021 жылдың 01 сәуір мен мамыр аралығында , 1-9 сынып аралығында жетім, жартылай жетім, көпбалалы және аз қамтылған отбасынан 148 оқушы ыстық тамақпен қамтылды. 

Ыстық тамақ ішетін оқушылардың тізімі жасалып,мектеп директорына  бекітілді. Әр айдың 5 ші жұлдызында ыстық тамақ ішетін оқушылардың есебін мектептің әлеуметтік педагогы А.Мейірбекова   мектебіміздің бас бухгалтері Б.Абдирахмановқа  өткізілді. Оқушылардың күнделікті тамақ ішуін директордың оқу ісінің меңгерушісі А.Көлбай, мектеп медбраты Кеңес Хамит   және әлеуметтік педагог А.Мейірбекова  бақылап отырды.

р\с

Міндетті білім қоры есебінен ыстық тамақпен қамтылған оқушылар саны 

АӘК 

(атаулы әлеуметтік көмек) алатын отбасы 

Қорғаншылықта

Жартылай жетім

Көп балалы

Аз қамтылған

1

148

87

3

4

38

16

2021 жыл 01.04.-2021 жыл 24.05 аралыгындагы окушылардын сандык малимети



3.Әлеуметтік карта.

Оқушылардың жеке құжаттарымен танысып, әр түрлі жағдайына қарай мектептің әлеуметтік паспортының тізімін жасалды. Көп балалы, тұрмыс жағдайы төмен, жартылай жетім және қамқорлыққа алынған балалардың әлеуметтік төлқұжатты жасалды. 

Мектеп бойынша қыркүйек айында  баланың жалпы саны -213 бала болды. 

1.Көпбалалы отбасындағы оқушылар саны - 121 бала, 

2.аз қамтылған отбасындағы оқушылар саны- 58 бала, 

3.жартылай жетім оқушылар саны -9 бала, 

4.қамқорлықтағы оқушылар саны- 3 бала,

5.үйде оқытылатын мүмкіндігі шектеулі бала саны -3 бала 

6.мектепте оқытылатын мүмкіндігі шектеулі бала саны -3 бала   

6.мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан бала саны -87 бала


Мектеп 

бойынша оқушылар 

саны


Әлеуметтік жағдайы 

төмен  отбасы

балаларының

саны


Мектеп бойынша 

көмек алатын оқушылар саны

213  бала

87 бала

87 бала мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек

«Міндетті білім қорынан» 148 бала ыстық тамақ ішеді.

89 бала «Міндетті білім қорынан»қаржылай көмек алды

20 бала жазғы лагерлермен қамтылды.

«Мектепке жол» акциясында 12 бала материалдық көмек

15 бала демеуші есебінен  қаржылай көмек

1  балаға     демеуші есебінен киім алынды.(тұл жетімдер)

бала  материалдық көмек алды (жаңа жылдық сыйлық)

1  бала қаржылай көмек алды (Президент шыршасында)




4.1. 2020-2021 оқу  жылының тамыз-қыркүйек айындағы «Мектепке жол» акциясын өткіздік


4.1.«Қазығұрт жол»ЖШС демеуші есебінен 15 баланың есеп шотына 15000 теңгеден  аударылды.


р\с

Демеуші есебінен қаржылай  көмекпен қамтылған оқушылар саны 

Қорғаншылықта

Жартылай жетім  

Көп балалы

Аз қамтылған

1

15

-

1

6

8



5.2021 жылы желтоқсан айында «Қорғаншылар» күніне арналған іс шараға мектептің қорғаншылықта есепте тұратын 5 а сынып оқушысы Кулберген Батыр қатысты. Мектеп демеушісі тарапынан сырт киім,аяқ киім және бас киіммен қамтылды.


6.2021 жылы желтоқсан айының 22 жұлдызында Еңбекші аудан әкімінің жаңа   жыл шыршасына  мектебімізден 6  оқушы тәтті сыйлықтарын ұсынды. 

р\с

Еңбекші аудан әкімінің жаңа  жыл шыршасына  қамтылған оқушылар саны 

Қорғаншылықта

Жартылай жетім  

Көп балалы

Аз қамтылған

1

6

-

1

2

3



7. Шымкент қаласының білім басқармасының 2019 жылғы 11 қарашадағы №10-06-13/8425/2  хаты негізінде ағымдағы жылдың 24 желтоқсанында сағат 11.00-де «Бақытты бала – Бақытты ана – Бақытты отбасы – Бақытты ел!» атты өтетін президенттік жаңа-жылдық шыршаға қатысуға үміткер 9-13 жас аралығындағы жетім және ата-ана қамқорлығынсыз қалған,  азқамтылған және көпбалалы, мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған отбасылардан шыққан  балаларды, сондай-ақ оқуда, спортта, шығармашылық немесе қоғамдық өмірде табысқа жеткен дарынды білім алушылар мен тәрбиеленушілерді қатыстыруды ұйымдастыру туралы хатымен таныстыра отырып,2021 жылы желтоқсан айының 24  жұлдызында Президент шыршасына мектебіміздің 5а сынып оқушысы  Кулбергенов Батырдың ата аналарының есеп шоттарына 100 мың ақша аударылып,жаңа жылдық тәттілермен  үлестірілді.



8) 2021жылы желтоқсан айының 26  жұлдызында мектебімізде өткен жаңа жылдық шыршамызға демеуші тарапынан мектебіміздің әлеуметтік тұрмыс жағдайы  төмен,көп балалы отбасыдан шыққан,оқу үздіктері   10 оқушыға жаңа жылдық сыйлық берілді.

р\с

Демеуші есебінен мектептің 

жаңа  жыл шыршасына  қамтылған оқушылар саны 

Қорғаншылықта

Жартылай жетім  

Көп балалы

Аз қамтылған

1

10

-

-

6

4




9. 2021 жылы қаңтар айының 18 жұлдызында  мектебіміздің  директоры Х.Б.Мырзабаева әлеуметтік тұрмыс жағдайы төмен көп балалы,аз қамтылған отбасыдан шыққан 10 оқушыға қысқы аяқ киім мен жаздық аяқ киім әперім балаларды қуантып ,ата-ана алғысына бөленді.

р\с

Мектептің  демеушісі 

жаңа  жыл шыршасына  қамтылған оқушылар саны 

Қорғаншылықта

Жартылай жетім  

Көп балалы

Аз қамтылған

1

10

-

-

5

5



2021 жылда көрсетілген атаулы көмектердің жалпы есебі.

1.Міндет

ті 

білім 

қоры есебінен 

ыстық 

тамақпен қамтылған оқушылар 

саны 

2.Жазғы 

сауықтыру

лагерлеріне 

Міндетті білім 

қоры есебінен

3.«Мектепке жол» акциясында Міндетті білім қоры есебінен қаржылай көмек (30000 тенге)


4.«Мектепке жол» акциясында демеуші есебінен материалдық көмекпен қамтылған оқушылар саны 

5.«Мектеп

ке жол» акциясында демеуші 

есебінен қаржылай  көмекпен қамтылған оқушылар 

саны 

6.«Қорған

шылар» күніне орай ұйымдасты

рылған іс шараға қатысатын   ата- анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар саны

148

20

89

10

15

1







7.Еңбекші аудан әкімінің жаңа  жыл шыршасына  қамтылған оқушылар саны

8.Еңбекші аудан әкімінің жаңа  жыл шыршасына демеуші есебінен қамтылған оқушылар саны

9.Президент шыршасына

қамтылған оқушылар саны

Демеуші есебінен мектептің 

жаңа     жыл шыршасына  қамтылған оқушылар саны 

Үйде оқыты

латын мүмкіндігі шектеулі,

тұрмыс жағдайы төмен отбасылардан қамтылған оқушылар саны

Мемлекеттік 

атаулы әлеуметтік көмекпен 

қамтылған  отбасылардан 

шыққан оқушылар  саны


6

0

1

10

4

87









2021 жылда көрсетілген атаулы көмектердің жалпы есебі   391 бала қамтылған.


 Орындаған:  Әлеуметтік педагог: А.Мейірбекова










































2020-2021 оқу жылындағы № 67 негізгі орта 

                                   мектеп кітапханасының жұмыс есебі


    Кітапхана мектептің бірінші қабатында орналасқан, жалпы ауданы 13,6 м. ш.Оқу залы жоқ, бірақ абонементте 2 отыратын орындық бөлінген. Жеке бөлме кітап сақтауға қарастырылмаған. 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірінің 19.01.2016ж №44 бұйрықтарын басшылыққа ала отырып, №67 негізгі  орта мектеп директоры бекіткен 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспары бойынша атқарды. 

   Кітапханадағы жалпы кітап қорының саны- 7327 дана, оның ішінде 5714 данасы оқулықтар, әдеби және оқу әдістемелік әдебиеттер саны- 1315дана.
 
 

Кітапханаға  бүгінгі таңда 3 дана газеттен жазылдық .

"Бала тәрбиесін кітаппен ақылға қонымды әңгімеге үйрету және оны осындай әңгімеге құлшындыру біздің ойымызша, мектептің маңызды міндеттерінің бірі" - деп атап өтті Ушинский К. Д. бұл біздің кітапхананың басты міндеті.

Мектепте 210 оқушы бар. Кітапханадағы тіркелген оқырман саны 230. Оқулықпен тегін қамтылуға тиіс оқушылар бекітілген тізім бойынша толық қамтамасыз етілді. Оқырмандарға кітап берілімі салыстырмалы түрде.Мектеп кітапханаларында оқырмандардың ой- өрісін дамытып, рухани жан дүниесін байытуда және де ақпаратқа деген сұранымдарын қанағаттандыруда кітапхана қорларының асыл дүниелерін аша түсетін түрлі тақырыптарды оқырмандармен кітапхана жұмысының жеке және көпшілік жұмыстары жүргізілді.

Мектеп кітапханасында жыл ерекшелігіне, даталы күндерге орай түрлі мәдені іс-шараларды тәрбие ісінің меңгерушісі, тәлімгер, «өзін-өзі басқару» ұйымымен және сынып жетекшілері және пән мұғалімдерімен бірлесе отырып, жыл басында жылдық жоспар жасаймыз.Мектеп кітапханаларына бірінші кезекте, оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету қажет болғандықтан, көбіне көп оқулықтар мен әдістемелік эдебиеттер жаңа түскен кітаптардың басым көпшілігі пайызан құрайды. Жаңа түскен кітаптардаң бәрі өздерінің мазмұнына қарай бөлімінің негізгі салалары бойынша топтарға іріктеліп сөрелерге қойылды.

Оқулықтар бірінші кезекте жетім, жартылай жетім, отбасы төмен оқушыларға таратылады.1-4 сыныптарға сынып жетекшілері арқылы, 5-9 сыныптарға пән мұғалімдері арқалы таратылады.Кітапханада кітаптар оқушылардың өздері қалаған кітаптарын оңай тауып алуына, жас ерекшеліктеріне орай алфавиттік, ББК- жүйесімен қойылған.Қыркүйек айынан бастап тіл апталығына  байланысты: « Тіл ұлттың жаны» онлайн  кітап көрмесі ұымдастырылды. 1-қазан қарттар күніне байланысты «Қарттарым-қазынам» атты кітап көрмесі ұйымдастырылды. Балалар әдебиетінің бір бәйтерегі Сапарғали Бегалиннің 125 жасқа тоуына орай виртуалды кітап көрмесі ұйымдастырылып фейсбукке жарияланды .Тұңғыш Президент күніне  «Бір Отан! БірТағдыр!Бір Елбасы!» атты кітап көрмесі ұйымдастырылды. Жас оқырмандарға Тәуелсіз қазақ мемлекетінің алған асулары, бағындырған шыңдары туралы мәлімет беретін «Тәуелсіздік мәңгілік елдің тұғыры» онлайн виртуалды кітап көрмесін фейсбукке жариялады. 1 «А» , 1 «Ә» сынып оқушылары кітпахана әлеміне саяхат жасады.Келген балалар кітаптардың көптеген ғажайып түрлерімен танысты. Алғаш рет осындай үлкен кітапханаға келген балаларға бәрі қызықты болып көрінді. Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К Тоқаевтың 3 қарашадағы 2020 жылғы Ұлттық қоғамдық сенім кенесінің төртінші отырысында берген тапсырмасы  «Оқуға құштар мектеп » жобасы аясында аясында негізінде іс-шара жоспары түзіліп, бекітілді. «Оқуға құштар мектеп » жобасын іске асыруда мақсатында  «Кітап табысқа апарар дара жол» Bookdating-іскерлік алаңы кітап оқу арқылы өз болашағынды жаса  жобасы бойынша өлкеміздің танымал адамдармен  кездесу мақсатында ардагер ұстаз Қуанышова Назира апаймен «Мектеп білім тірегі ,Ұстаз оның жүрегі» атты онлайн кездесу кеші ұйымдастырылды 9- сынып оқушыларымен.  Қаңтар айында Оқырман бенефисі  Ағымдағы жылда ең көп кітап оқыған кітапхана оқырманымен «Оқыған адам- табысты адам» атты   мектпеп кітапханасының тұрақты оқырмандарымен кездесу кеші өтілді 7-8 сыныптар арасында . «Оқуға құштар мектеп» жылдық жұмыс жоспарына сәйкес 2020-2025 жылдарға арналған  білім беру ұйымдары кітапханаларын стратегиялық дамыту бойынша Жол картасын іске арсыру мақсатында Bookdating- кітап оқу арқылы өз болашағынды жаса» жобасы аясында ұстаздарға , оқушыларға QR-кодталған кітаптар ұсынды.

Мақсаты: жобаны іске асыра отырып, оқырмандарды кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру. «Оқуға құштар мектеп » жобасы аясында Жамбыл Жабаевқа 175 жыл толуына орай «Жыр алыбы –Жамбыл» атты тақырыбында іс-шара өтілді.

Мақсатты: оқушыларға Ж.Жабаевтың өмірімен шығармашылығымен таныстыру.Жатқа айтуға, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Кітап оқуға баулу.Жамбыл Жабаевтың өлеңдерін жатқа айтты .Іс-шараға 5-8 сынып оқушыларының қатысуымен өтті. 

   Сара Алпысқызының қайырымдылық қызметтері туралы «Мейірімге толы жүрек» кітап көрмесі ұйымдастырылды. 1наурыз –Алғыс айту күніне «Алғыс білдіру – ең асыл сөз»тақырыбында кітап көрмесі ұйымдатырылды. «Оқуға құштармектеп» жобасы аясында «Мақал- сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы» атты интеллектуалды ойын өткізілді 5а- 5ә сыныптар арасында. Интеллектуалды ойынға оқушылар өздерінің ізденімпаздықтарын танытып,белсене қатысты.

«Оқуға құштар мектеп » жобасын іске асыруда мақсатында  «Кітап табысқа апарар дара жол» Bookdating-іскерлік алаңы кітап оқу арқылы өз болашағынды жаса  жобасы бойынша «Отбасының  сүйікті кітабы» атты тақырыпта ұйымдастырылды. 

Мақсаты: Жанұямен кітап оқу дәстүрін қайта жаңғыртуда, адамзаттың ой-өрісін, шығармашылық , әлеуметтік белсенділігін арттырудың  қуатты құралы болып табылатын кітап оқудың отбасылық  құндылыққа  айландыру. «Оқуға құштар мектеп » жобасын іске асыруда мақсатында  «Кітап табысқа апарар дара жол» Bookdating-іскерлік алаңы кітап оқу арқылы өз болашағынды жаса  жобасы аясында   қазақ ертегілерілерін насихаттау , мектепшілік іс- жоспарына сәйкес «Әжемнің ертегісі» айдарымен тәрбие жұмыстары жүргізілді .  «Оқуға құштар мектеп » жобасы аясында бастауыш сыныптың оқушылары Абай   өлеңдерін  жатқа мәнерлеп оқуда. 

Мақсатты: Талантты ақын Абай Құнанбайұлының ақындық   талантын шәкірт жүрегіне ұялату арқылы мәнерлеп жатқа айтуға, поэзияны сүюге , оны бағалай білуге, оқу дағдысын жетілдіре отырып, рухани танымын кеңейту.    «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында алдағы уақытта да  өз жалғасын   табады      


Аты жөні

Бітірген оқу орны

Мамандығы

Еңбек өтілі

Бірлігі

1

Самбаталиева Р

ОҚМПУ


Кітапхана меңгерушісі

9




Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив